Flexibele opvang: Kindercentrum Viola voor hele dagopvang BSO en peuterspeelzaal.

Komkids biedt: Standaard hele dagopvang van 7:00 tot 19:00 uur. Bij Viola bieden wij flexibele opvang 7 dagen in de week van 06:30 tot 23:30 uur.(In de weekenden voegen wij samen met Harga (adres: trimpad 12-13, 3118 JJ Schiedam) Daarnaast is er een peuterspeelzaal en een BSO (buitenschoolse opvang), deze werkt samen met basisschool Loep. https://komkids.flexkids.nl/aanvraag/opvangsoort

Bij Komkids is uw kind altijd van harte welkom. Viola is een huiselijk en kleinschalig kindcentrum waar we flexibele opvang bieden: 7 dagen per week van 06.30 tot 23.30 uur. U bepaalt wanneer u ons nodig heeft en betaalt alleen voor de uren die u afneemt. Met ons online registratiesysteem kunt u zelfs tot vijf dagen van tevoren de gewenste uren doorgeven. Hebt u alleen behoefte aan opvang op vaste dagen, dan kan dat natuurlijk ook.

Binnen een veilige omgeving bieden wij uitdaging, rust en regelmaat. De beste basis voor een goede ontwikkeling. Bij ons ziet u alleen maar bekende gezichten: iedereen kent elkaar, groot en klein. Dat geeft een gerust en vertrouwd gevoel. In en rondom het kindercentrum kan uw kind heerlijk spelen en op ontdekkingstocht gaan.

Wij denken met u mee en doen er alles aan om u zoveel mogelijk te betrekken. Als u dat wilt, kan uw kind zelfs `s middags of `s avonds een warme maaltijd mee eten. Het eten is altijd lekker, gezond en gevarieerd.

Viola is geregistreerd in het Landelijk Register Kinderopvang,  u kunt ook de Inspectierapporten van de GGD nalezen.

Voor meer informatie over Viola verwijzen wij u naar onze website www.komkids.nl of loop gerust eens binnen om een afspraak te maken voor een rondleiding.

Wilt u uw zoon of dochter inschrijven, geef dan aan dat u dat wil bij Viola.

bso Viola:
 Buitenschoolse opvang (voorschoolse-, naschoolse- en vakantieopvang) voor kinderen van 4-13 jaar.
Wij hebben 1 groep buitenschoolse opvang, in deze groep worden na schooltijd diverse activiteiten aangeboden. Het is de vrije tijd van de kinderen, dus plezier maken staat voorop. De kinderen worden hierbij gestimuleerd om nieuwe dingen te ontdekken. Er worden per dag 20 kinderen opgevangen.